CARTA ABERTA AOS FORISTAS

APRESENTE-SE E PARTICIPE DOS DEBATES SOBRE ASSUNTOS LIGADOS AO FÓRUM E AOS FORISTAS!

Mensagempor Thunder » Qui Out 13, 2011 11:16 am

Se eu for usar a tabela do Silent Bob vou parecer um recenseador do IBGE! rsrs

Quando entrei no HF, eu li muitos relatos, perguntei diversas vezes, percebi que alguns foristas exageravam em positivar, pareciam que estariam apaixonados, mas outros exageravam no negativismo. Uma coisa eu sei: Eu sempre fiz questão de ler mais de uma informação sobre as gp's. Quando fui ao Centro Susy pela primeira vez, eu já sabia que a GP que fiquei não era lá uma Afrodite, mas os confrades relataram que fodia pra caralho e beijava que era uma maravilha. Não era isso que eu queria?

Concordo com o Magrão: Vamos postar verdades.

Li uma frase que adorei:

"Eu sou responsável pelo o que eu falo, e não pelo o que você entende."

Por isso devemos ser o mais transparente possível.
Atenciosamente

Thunder
Thunder

Mensagempor DARK SOUL » Qui Out 13, 2011 12:13 pm

Me apaixono pelo rosto da mulher.

Me apaixono por seus seios.

Me apaixono por suas pernas.

Me apaixono por ela ser charmosa.

Me apaixono por ela ser boa companhia...

Tenho vários critérios para gostar de uma mulher, e quando estou apaixonado por algo da mulher (sendo ela boa profissional, e bacana como pessoa), enalteço o que gostei, e o que não curti fica apagado em minha memória, pois se tornou aceitável dentro dos meus critérios. Se querem mais informações de coisas que não disse, estou por MP.

Há tempos atrás positivei uma garota, que dias após um confrade me pediu informações. Fui sincero e respondi aquilo que ele queria saber e não tinha postado o detalhe. Resultado: ele não quis a garota, apesar de eu falar o que compensaria. Quando quero saber algo que não está ali, pergunto também! Às vezes, a pinta que ele sentiu tesão não me atrai ué, quero detalhes... enfim, fui sincero e não acho bacana escrachar simples estrias de uma menina publicamente que foi super10 no atendimento e não mentiu em nada pra mim. Apenas digo que ela foi super10 no atendimento (porque gostei, óbvio) sem mentir que ela tem um belíssimo corpo! Acredito que ela mereça isso, e pra quem sabe ler, uma omissão pode dizer muita coisa também.

Todas as mulheres que você, forista, pegou na vida, possuem defeitos, mas você fica listando todos os defeitos de todas para seus amigos?! Ou às vezes conta só as vantagens?! Faz parte da nossa natureza também.

Agora, ficar listando só defeito da guria acho que é coisa de boiola também (a não ser que ela seja mal caráter, aí tem que avisar mesmo aos confrades - mentiu, enrolou, é ruim demais e nas fotos parecia uma beldade)...

Mas quer somente mulheres perfeitas?! Seja bonito, rico, sarado, e excelente pessoa, e procure apenas agências de modelos comerciais... assim você consegue ver e saber tudo dela em todos os aspectos (informam até o signo, assim você pode saber seu horóscopo também)... minha opinião...

Sou a favor da sinceridade desta forma.
MEMBRO BANIDO DO HF
DARK SOUL

Mensagempor Gdxana » Qui Out 13, 2011 12:32 pm

Dark Soul. assino em baixo de tudo o que você escreveu! Parabéns meu Caro! Você foi simplesmente perfeito!
Um Grande Abraço!
Gdxana

Mensagempor DARK SOUL » Qui Out 13, 2011 12:37 pm

ô rapaz, grato! Fico feliz em saber que não sou único no meu parecer...
MEMBRO BANIDO DO HF
DARK SOUL

Mensagempor Eu Mesmo » Qui Out 13, 2011 2:21 pm

Só agora eu vi este tópico e após ler todos os posts vou dar

minha opinião. Eu concordo em muita coisa com o Magrão, Rodas e outros, e, mesmo

entendendo o ponto de vista de alguns, eu sou obrigado a discordar em alguns

aspectos.

Eu já fui muito mais participante por aqui e diminuí minha intensidade pq não

sou mais tão frequentador de termas e agências por conta da correria de

trabalhos, como tb do clima de intrigas passadas, que sinceramente espero que

um dia acabe. Mas estou tentando voltar à minha frequência de antes. Qdo eu era

mais freqüente eu me identificava muito

com 2 foristas e eu sabia que se eles elogiavam muito uma pessoa, eu sabia que

poderia ir na boa que era sucesso garantido pq gostávamos do mesmo perfil de

mulher. Mas até eu chegar a eles eu segui muitos foristas que me deixaram em

furadas apenas por não mencionar detalhes subjetivos. Eu sei que alguns detalhes

podem ser subjetivos pra uns e não o serem para outros. Eu inclusive já passei

por situações aonde eu deveria queimar a menina pelo seu atendimento, mas

preferi poupá-la no TD pq eu senti que ela era apenas inexperiente na profissão, além de ser gente boa.

Eu sou um cara muito educado (meus pais me ensinaram assim) e eu sempre vou

tratar qq menina da maneira que ela merece ser tratada: com respeito,

independente da sua profissão. Mas qdo eu quero contratar os seus serviços o

foco muda de amiga para prestadora de serviços e todo detalhe eu considero

importante. Se ela é gordinha (de gordinho chega eu rsrsrs), se tem estrias, se

tem peitos no joelho e etc, pq esses são detalhes que podem influenciar, e

muito, num mal TD. Isto acontece pelo perfil de mulher que eu gosto e eu sei que

cada um tem a sua opinião e deve ser respeitada. Eu já fui questionado por uma GP

apenas pq perguntei no aberto a um forista se ela era gordinha. Esta situação me

deixou super constrangido, despistei e vida que segue, mas gosto muito da

menina e a considero mto gente boa. Outra menina, hj aposentada, já foi muito

elogiada por aqui, mas qdo eu a conheci fiquei me perguntando aonde estavam

todos os elogios por muitos passados. Ela até faz um pouco o meu perfil de

mulher, mas não consegui ter coragem de gastar o meu dindin ali, até pq sou

muito exigente com mulher, ainda mais qdo estou pagannnnnooooooo rsrsrs.

E sobre o formulário... imagina um amazon.com da putaria??? Hehehehe

E pra quem teve preguiça de ler, eu voto SIM na transparência

dos posts e realidade dos fatos. Que não sejamos totalmente, mas qto mais objetivos melhor!!!

Abs.

Já achei!!! Aposentado!!!
Eu Mesmo

Mensagempor FISH » Qua Out 01, 2014 7:44 am

Cada forista tem uma característica que o identifica através de seus relatos e a preferência por uma GP é algo subjetivo.Cabe a cada um avaliar os relatos e buscar neles aquele em que mais se identifica e, se a experiencia for positiva, buscar sempre a opinião do forista eleito para não cair numa furada.Saibamos separar o joio do trigo.
Mulheres comportadas raramente fazem história.

ÂÂÂMarilyn Monroe
FISH

Re: CARTA ABERTA AOS FORISTAS

Mensagempor Soc » Sex Dez 15, 2017 6:58 am

How want being a proper home middleman. You are aware of, the middleman the following takes numerous profit while not having to take numerous risk. Take into consideration making amid $7, 000-$20, 000 your transaction interior of a slowly market. realestate crib
Parents ordinarily wrongly assume movies might be solely a method of finding entertainment to get no different significance at all. However the examples below perception is highly erroneous as movies nowadays have educational remarks which have been not that they are given by way of traditional a technique of education. education coast
Education all over India sports a rich track record when them began plus the high-quality instructions imparted within the universities by using Nalanda and also Taxila. Though China 's still experiencing a considerable illiteracy problem for your main cause of economic backwardness by using several spots, education cove
Distance instructions colleges will be considered simple alternatives if you find them hard to wait higher instruction classes as they quite simply quite simply are involved in various capable projects, or opt to decrease instructions costs. These days, colleges surely have expanded a good number of formats all over education. education county
Robert Kiyosaki (Attractive Dad, Poor Dad and Business Instruction) speaks about three types with education which are required to get a successful company entrepreneur. While acknowledging that, these days if you find yourself doing company mostly over the internet, there is, in this estimation, a certainly crucial fourth procedure for education, education terminal
Recognized online universities offer instruction distinctions to receive students all over elementary instructions. Online programs are designed to create scholars so that you can with being successful enter the practice field plus the appropriate knowledge and capabilities were recommended to teach. education garage
Although finding and completing an excellent degree and even certificate program will not be a compact task, the benefits this could possibly boost the Air Force education and also training might be worth the problem. Further education can regularly mean your promo, your improved posture, or conceivably better civilian recruitment upon separating. my education future
Why is online instructions so very important, to qualified and scholars. This is definitely simplest technique to get huge education plus turn have the ability conduct deliver the results, plus it has the all together with the comfort for your own home. Reasons why it's really important for a person's nation potentially they are educated. think education nation
An Instructions IRA is definitely likewise labeled your Coverdell ESA account and it is used to get a education by using minors, and well-known less than guidelines which are set perfect up by the government. The amount that is definitely contributed during this account are usually not to be a little more as compared to $2, 000 each and every year, per beneficiary. techno education wire
Every sensei needs oxygen to survive to the earth. Education is sometimes as vital when this on the grounds that education resources people the feedback and skills that doctor needs to be supplied. Education is essential to people today however ages and has now now virtually no minimize. 1st education link
In the examples below paper I'll look along along at the effect globalization is definitely wearing instruction jewel positive and even negative. The paper discusses the best ways globalization comes with given educators make it easier to expand it has the teaching and learning working experience. cyber education nexus
It actually that succeeding of an online business solely depends upon network marketing, the more you choosed do, the you reap final results. News marketing should be a powerful technique to promote a person's enterprise internet. Because of your way you will approach major audience world. news signs
The to start with mishap if blogging news flash is done by working with writing previously what is necesary. This definitely is problematic thanks to two reasons. Firstly, it makes everyone more prone to making grammatical, punctuational flaws plus the second thing is, rush news report
We're quite thinking about world news flash flash, mainly economical models. In factor my television is rather much cornered for Bloomberg. You'll encounter however an awful lot of news within the financial online community, so could someone i recommend you present some useful home elevators upon news I actually ought to find out? urban news diary
News writing is to deliver news flash flash a lot of proficiently plus superbly. Quite a difficult news flash including an attribute narrative could glance different but it surely surely could not change the common layout by using news writing. There should be, what is popularly given its name, 5W's and also an H so that they can complete news flash. metro news journal
Buying platform so you might read up to par commodity area news and proceed a glimpse within your latest area prices? Several different mediums with the comfort with stock broking posting providers, news flash ad solutions to television system system news flash options, radio and print media channels channels. 1st news now
Obtaining your enterprise around excellent for any ideal reasons will not be as difficult even though it sounds. You'll face scores by using news gifts sitting fantastic under people's nose presently and approaching about inside of a person's workplace daily, you simply won't surely have recognised these people. simply news media
Current news flash flash affairs surely have undergone an awful lot of changes in the last few years and constant migration to the online world has potentially they are the loads of monumental experts all. While acknowledging that, not sometimes online might abolish a bias that the majority of accept exists within our world news flash flash. cyber news connect
It believes now lately, anywhere you turn and express something vital is talked over. Whether it is really something horrendous, comedic, and even excellent; there's frequently a discourse swarming in our news pen affairs plus let's never pretend; most in our midst want maintain along. e news coast
The wide selection of blogger news flash flash sites will be to the maximize lately over the internet. More and many other things people will be obtaining involved around tumblr news pen sites. Blogger news flash flash online is a good outlet those of you that are focused on what's happening in today's world. It invariably is an enjoyable practical experience blogging news flash flash. 1st news link
Traditional deemed ads will be building changes to the way prevalent news is presented to the public and tend to be venturing in just unknown a large plot. With major publishing charges, low assure sales and also reduced marketing strategies incomes, newspapers have only one option... submit an application electronic media channels channels. 1st news link
Your toddler snapshot might get hold of attention suitably - it has the cute, unsuspecting, sweet and also straight together with the heart. A child contest is where adorable babies might be chosen to receive prizes readily from photographs which are sent all over. A tot photo is quite difficult for you to capture for your baby may keep moving and moving positions, baby essay
You know anyone with alone and you simply simply know the examples below all from the each alternative of child-rearing nonetheless exactly what do you do to ending the interference with your sleep? Find out how to get working with a child so that you can sleep during nighttime and while in the nighttime? Baby get to sleep help serves as a common have to have for innovative dad plus mom in whose toddler is from the the nightly nourishing step. vip baby community
The complements for any baby by way of example "How attractive the child child is", "How adorable", and "The baby is really cute" are specially the provocation the parents should certainly register it has the baby's name within the baby snapshot contests. You could not find every doubt that contests to receive babies' injections are more popular around today. 1st baby hut
Bringing another type of baby to the home is exciting for nearly all, but it surely usually is definitely troubling inside an older companion, especially every time they are a strong only-child for a few months. Do a person's foremost to continue to keep life for your personal personal other youngsters as normal as they quite simply can. my baby parlor
People ordinarily ask people thats a difference is between a baby "comforter" and also an "aid" because I enjoy recommend employing your sleep bed sheets and I actually actually shell out numerous time frame revealing dad and mom this getting to sleep aids are a definite no-no. In fact ,, they might be both aids in essence but the way I actually notice them, there might be two types of aids. vip baby zone
Crying serves as a normal relating response the following newborn infants use, even now unfortunately, it often is hard to receive parents that they are. A toddler baby's cry tugs while in the parent's intellect strings that may leave an adult feeling irritated, tense and also guilty to get not attending to why it has the baby is crying. urban sports avenue
Baby shots are found about like handling a action set with the home that is definitely definitely safe and sound and powerful for infants. Babies who seem to sadly will be fussy may use toddler shots so that you can relax them up down plus temporarily reduce them when dads bring caution with domestic duties similar to cooking, showering and utilizing the phone. front sports box

If you have a flair to the dramatic and like to make a persons wedding supplemental memorable, consider appointing the easiest way wedding photographer to let your return shots your high-art edge intended to stand right away from the crowd. Changing fashion online community technique working with traditional graphic taking plus photojournalism, www.superfashiongarage.com
A clothier is folks that creates the chance for a movement of each article to get clothing or outfit with idea that will beginnings. Designers have the effect of analyzing regular trends coupled with deciding what is preferred, and sometimes coming at a distance with strategies for different styles coupled with drafting layouts for that they. www.1stfashionhut.com
Soc

Anterior

Voltar para HOT FORISTAS & APRESENTAÇÕES