TOUR DO NAOENTRA PELAS CASAS

APRESENTE-SE E PARTICIPE DOS DEBATES SOBRE ASSUNTOS LIGADOS AO FÓRUM E AOS FORISTAS!

Mensagempor nao entra » Sex Nov 07, 2014 12:52 pm

Porrahn!! minha esposa me deu a notícia de que foi demitida do emprego. Sabe o que isto significa, além de o orçamento ficar mais apertado do que já está?

Significa que esta mala vai colar no meu rabo todo santo dia, da hora em que acordo até a hora que saio para o trabalho, 14:30.

Ela já estava dando umas incertas, vindo em casa na hora do almoço. Agora vai fuder de vez.

Se eu sumir daqui deste espaço é pq estou com a GESTAPO na cola,

Eu estava pensando em revisitar a Empório do Banho para terminar aquela apresentação que comecei na semana passada.

Estava planejando conhecer a DUDAS

Estava pensando em voltar na Espaço Mente e Corpo para TDzar a Penélope (baixinha morena, magricela).

Tudo isto estava planejado para ser feito com calma, provavelmente lá para o dia 15 (afinal acabei de TDZar na Espaço Mente e Corpo).

Mas esta notícia bombástica (mais bombástica do que a vitória da Dilma) mudará completamente meus planos.

Tenho que pensar rápido, pois ou eu adianto os planos e faço todas as visitas na segunda ou terça ou terei que abortá-lo até ela arrumar outro emprego.

nao entra

Mensagempor Carioca_1209 » Dom Nov 09, 2014 10:27 am

Muito bom o tour, só faltam os TDs!
Carioca_1209

Mensagempor Dimitri » Ter Nov 11, 2014 8:27 pm

O TD "não entra". LOL Entenderam o trocadilho.
Dimitri

Mensagempor nao entra » Qui Nov 13, 2014 9:40 am

Ontem resolvi conhecer a Dudas e achei bem interessante a discrição do local.

Achei o elenco interessante.

Gostei da Maisa (anal), Marina, Karol Baixinha loira com cara de safada e uma bunda deliciosa (fiquei com tesão nela pq a voz é idêntica a da prima da minha mulher, a qual eu tenho maior tesão).

Isis (anal e orl sem)

A Talita (orl sem) foi bem simpática.

Desculpem se não coloco maiores detalhes mas é que apesar de ter levado um bloquinho para anotar as meninas entram muito rápido, ai mal dá tempo de anotar o nome e o tipo de atendimento,

De todas as casas eu gostei bastante da Empório e da Espaço Mente e Corpo.

Algumas ressalvas na minha opinião como casado:

Na Empório é bom chegar cedo, bem antes do horário do almoço, pois apesar da entrada ser bem discreta, ela fica ao lado do delírio tropical (restaurante mto badalado, ainda mais nesta época de verão). Fica em frente a um cartório e fica em uma rua com outros restaurantes badalados como o Nova Rosário, Spoletto, parmê, etc. Então se vc for casado fique esperto!

A Empório é a Mais discreta de todas pois apesar de ficar em uma rua com muito comércio, ela fica no final, onde o comércio é menos intenso. A entrada é bem discreta, sem nada escrito. Porém para os casados, principalmente nesta época do ano (proximidade com o Natal), fique ligado pois corre o risco de dar de cara com alguma visinha fofoqueira que está por ali comprando alguma lembrancinha. Portanto, corram de lá aos sábados (se é que abrem). Procurem ir o mais tarde que puderem pois essas vizinhas fofoqueiras gostam de resolver tudo na parte da manhã,

E aproveitei para voltar na Empório do Banho

A moreninha Jade quando me viu abriu aquele sorrizo novamente (aiaiai) essa tá na mira. Ainda mais quando perguntei se faz oral sem e ela disse, faço sim se tiver tudo certinho. Pena que não dá aquele rabinho, mas mesmo assim tô com vontade de dar um confere pois achei bem simpática comigo.

Ao sair me deparei com uma baixinha, loira de cabelos curtos toda saradinha, tipo fitness. Não sei se ela é atendente, mas que tem uma raba deliciosa ela tem.

Existem algumas meninas que na apresentação entram, falam contigo e numa fração de segundos já viram as costas. Estas eu já risco da lista, pois se já estão assim na apresentação, imagina lá dentro?

Agora tem umas,isto inclui a Jade, pelo menos comigo. Que param e te olham nos olhos e ficam ali e só saem quando você já não tem mais nada para perguntar.

nao entra

Mensagempor nao entra » Qui Nov 13, 2014 9:47 am

"A Empório é a Mais discreta de todas pois apesar de ficar em uma rua com muito comércio, ela fica no final, onde o comércio é menos intenso. A entrada é bem discreta, sem nada escrito"

Esta daqui é a Espaço Mente e Corpo.

Outra coisa: Não sei pq mais meu texto saiu invertido, mas tá valendo.

nao entra

Mensagempor nao entra » Qua Dez 03, 2014 6:53 am

Esta semana eu resolvi conhecer a Bel Prazer (TD postado com a lolita loirinha Cristal).

Gostei do layout da casa e foi interessante também pq finalmente conheci a tal da maca.

Não é de todo ruim, pricipalmente quando colocamos a menina na posição do frango assado (tanto para meter quanto para chupar a bucetinha).

Só lamentei por não ter colocado a loirinha na escadinha da maca e dado uma linguada naquele cuzinho fechadinho dela.

O que não achei legal foi a posição dos espelhos em relação a maca, pois quando coloquei ela de frango assado, não pude vê-la por completo no espelho.

Outra coisa, eu gosto muito de meter no cuzinho de lado e ai neste caso um tatame é melhor (se bem que se forçasse a barra dava pra caber os 2 ali pois sou magrinho como ela). Pena que nem pensei nisso.

Tenho que voltar lá pra comer aquela loirinha de lado, olhando no espelho (aqueles peitinhos são hipnóticos!!!).

Quando abri este tópico a intenção era relatar meu Tour pelas casas, mas não sei o que acontece que sempre que vou pro centro sou tragado para a Espaco Mente e Corpo (EMC).

Isso acaba estragando o meu objetivo principal que é conhecer a estrutura das casas além das meninas.

Agora está faltando TDzar na DUDAS e na Empório do Banho. Aliás, nesta última eu vi uma morena clara, baixinha, estilo fitness da última vez que estive lá que PUTAQUEPARIU! que mulher gostosa. Só não sei se ela atende, mas fiquei ali no cafezinho só fitando aquela raba. Me senti um otário de não ter perguntado, putz fiquei com vergonha, é mole?!

Se alguém souber de quem eu estou falando, me responda por MP.

Fiquei com aquela raba na cabeça.

Na Duda´s eu conheci uma baixinha loirinha que tem a voz igual a da prima da minha esposa, rouca e sexy. Aliás, se eu resolver tdzá-la foi pedir pra ficar falando sem parar pois aquela voz me dá um tesão do caraleo.

Se alguém tiver dicas de lolitas de algumas destas casas, me avise por MP.

Já li por aqui de uma tal de Suellen/Tallita e já marquei na lista.

Só para esclarecer: O tour não vai se limitar as casas deste grupo. Comecei por eles por já conhecer a Massagem Tijuca e ter afinidade com o estilo das casas.

Se alguém quiser me passar dicas de outras casas (de preferência mencionando outras do mesmo grupo, me avise por MP).

nao entra

Mensagempor nao entra » Qua Dez 03, 2014 9:10 am

Uma coisa que me deixa bem aborrecido é em relação a falta de atualização nos sites.

Os sites são tão desatualizados que muitas vezes tem meninas que estão em 2 casas ao mesmo tempo!

Se você entrar no site da Espaço Mente e corpo AGORA, verá apenas 6 meninas e pelo que vi lá nesta segunda não tinha apenas 6 e das 6 que estavam lá, pelo que me lembro, nenhuma era do site!!.

Porra! não é mais fácil fazer um site só, onde conste as fotos de todas as meninas e dividir em seções (Espaço Mente e Corpo / Dudas / Massagem Tijuca / Empório), assim como inteligentemente fazia a Karla Models/ScortShow?

Aliás eu só comi a Tatiana Paiva (furacão da Karla Models) no dia em que entrei no site da ScortShow e vi a foto dela. Como a base da ScortShow era no flamengo, era mais viável pra mim na época (se bem que, para meu azar, as melhores ficavam na Karla Models/Pça da Bandeira).

Então eu ficava entrando no site toda semana (eles mantinham atualizado) e fisgava uma assim que desembarcava na Scort,hehe.

Penso que todas as casas atuais que querem continuar bem nos negócios deveriam utilizar desse expediente, pois cria mais confiança nos clientes, do contrário, o site não serve pra nada, a não ser para gastarem dinheiro, pois no meu caso, só entro nos sites para pegar o telefone antes de sair de casa, nada mais.

Atenção Srs proprietários!!! atentem para minha dica pois poderão inclusive bombar nos acessos e rentabilizar o site com anúncios (sexShop, etc).

Fica aqui o meu desabafo!
nao entra

Mensagempor Cromossomo » Dom Dez 14, 2014 8:49 pm

Tópico show Clap Clap

A VERDADE É MUITO NUA E NÃO EXCITA OS HOMENS
Cromossomo

Mensagempor projetista2 » Qua Jan 14, 2015 7:39 am

Grande. Nao entre, otimas prospeccoes.

Todavia, seria interessante distribuir as informacoes em suas respectivas salas.

No mais perfeito.

Msc
projetista2

Re: TOUR DO NAOENTRA PELAS CASAS

Mensagempor Soc » Sex Dez 15, 2017 6:56 am

Health insurance coverage was created to protect policyholders from paying excess be cover the expense of its health-related fees. Before deciding on any insurance plan, customers must discover the sort with policy which may best accommodate their prefers. www.ultrahealthinsider.com
Short-term insurance is exclusively intended to provide expenses coverage for many who fill an easy gap of their standard coverage of health. These policies are almost always available pertaining to terms of an individual to 12 many months, though six-month expression is a most made use of choice. www.prohealthroad.com
Insurance is every promise pertaining to financial settlement deal against any type of unforeseen health-related fees. A insurance company invariably is an organization this delivers overall health plans that searchers should buy to protect them and themselves against any type of loss. www.ihealthfun.com
the work will pay back any global financial loss. You can own this secure, a human being must pay back a hard and fast amount periodically for any company, which is recognized as premium. Health insurance cover firms will be dictated by way of regulatory our bodies that guarantee that these providers aren't finding involved in unethical types of procedures. www.simplyhealthzone.com
Health auto insurance policy is some sort of insurance policy should the insurer offers the expense with any or many of the health particular attention services. At present, there are different types of health insurance coverage for case in point fee-for-service, retained care, and even more. Health insurance cover exists so that you can individuals coupled with groups. www.allhealthcafe.com
Health auto insurance policy is some sort of insurance the spot that the insurer includes the health-related expenses together with the insured in case the insured becomes sick resulting from illness and also injury. At present, there will be several styles of health insurance available. Individual insurance, group health and fitness, worker? www.superhealthvoice.com
Local health and fitness departments in colaboration with the dental care community and even public/private research institutes also prioritise various oral health activities. The marketing and advertising of dental care sealants and even monitoring together with the fluoride reports in standard water are types of disease diminishment activities. www.solohealthtools.com
Dental health and fitness activities are designed to stimulate good oral health practices also to help prevent dental cavities, periodontal diseases and even oral cancer malignancy. State oral health programs may be the primary entities answerable for conducting your core activities designed for oral health factors within distinct states. www.rushhealthnow.com
You can find health auto insurance policy brokers in California which will guide the clients to pick out a insurance plan that is most effective to the requirements. Medical insurance cover brokers generally employ a percentage base. www.1sthealthportal.com
Florida insurance that meets yourself care needs is rather essential. In the last few a long time, the charge of Florida insurance is mounting. Because together with the high charge, the different uninsured in Florida is constantly on the rise. www.solohealthtools.com
Medical cost savings plans secure you against terrible health-related fees and help you stay in advance of any coming medical performance. It as well really helps reduce expenses costs. Today you can get different health-related discounts plans that were introduced to the advantage of the people realizing that includes health saving account (HSA). www.rushhealthnow.com
International insurance coverage might be a project design to protect your health and fitness, your belongings using your financial investment funds when coming up with a vacation. It also provides reassurance to the household while for a break. Acquiring there international insurance, www.1sthealthportal.com
Discount Expenses Cards is a growing trend the united states. Many Employers opting for these so that they can curb your high charge of auto insurance policy. The price cut health debit card industry includes exploded so that you can serve above 21 million consumers in the U. Ersus. www.cyberhealthcave.com
it is actually best through the special steps necessary to make certain that some types of it is easily accessible. Many everybody in a number of situations are utilising short-term health insurance coverage policies which may provide very low charges, high insurance policies amounts, together with a fast get hold of process. www.superhealthbay.com
Ads to get real-estate are an even more effective marketing strategies tool pertaining to FSBO's than they can be for your giant real-estate agents. Placing every weekend marketing for real-estate in the neighborhood papers sets you being fsbo seller pertaining to equal your foot-hold by using brokerages. www.realestatebite.com
Numerous purchase options can be acquired to people seeking places to use a posture their cost savings. One these kind of option might be beginning real-estate shelling out. This is actually a highly fully satisfying investment alternative and really should you choosed produce profit real-estate investing you will enjoy remarkable returns on your investment, www.realestateheat.com
Discover which have been the gains regarding putting your money in running a home trusts? A running a home trust might be a device that helps you invest around real-estate plus house but without the usually hassles in touch with purchasing these kind of property by yourself. www.realestatecounty.com
There are frequently many benefits in real-estate investing and even all needs to be done successfully for you to turn every profit. Arguably the chief choice might be the realtor individuals hire to get over your real-estate trades. The housing professional is definitely pivotal for any success and also failure within your real se révèle être investor in order that it pays to pick the best choice to have individual. www.realestateessay.com
How do you need to become the proper estate middleman. You are aware of, the middleman whereby takes many of the profit without needing to take several of the risk. Consider making concerning $7, 000-$20, 000 any transaction while in the slow sector. www.realestatecrib.com
Parents often wrongly believe that movies are frequently solely the right way to obtain entertainment and still have no other significance in any respect. However these types of perception might be highly erroneous as movies nowadays can advertise educational information and facts which can't be given via traditional procedure for education. www.educationcoast.com
Education in India includes rich track record when everything began with high-quality instruction imparted from the universities pertaining to Nalanda and even Taxila. Though With india 's still suffering originating from a enormous illiteracy problem being main cause for economic backwardness pertaining to several destinations, www.educationcove.com
Distance instruction colleges may just be considered hassle-free other possibilities for scholars who battle to wait school tuition while people get excited about various specialized projects, or prefer to decrease instruction costs. Now, colleges get expanded lots of formats in education. www.educationcounty.com
Robert Kiyosaki (Abounding Dad, Poor Dad together with the Business Higher education) includes three a variety of education that may be required for your personal successful small business entrepreneur. Even now, these days if you are doing small business mostly over the internet, there might be, in my estimation, a essentially crucial fourth method of education, www.educationterminal.com
Trained online research institutes offer graduation distinctions pertaining to students in elementary instruction. Online programs are designed to create pupils so that you can efficiently enter the training field with appropriate information and facts and skills expected to teach. www.educationgarage.com
Although finding and completing the ideal degree and also certificate program isn't any small dilemma, the benefits it would add in the Air Motivate education and even training are frequently worth the determination. Further instruction can signify a marketing and advertising, a more practical position, or simply a better civilian occupation upon divorce or separation. www.myeducationfuture.com
Why might be online instruction so significant, to professional coupled with students. It is a ultimate way to achieve the best instruction and reside able undertake work, also it's all through the comfort within your personal dwelling. Reasons why it's fundamental for every nation remaining educated. www.thinkeducationnation.com
An Instruction IRA is often called every Coverdell ESA account that is certainly used for your personal education pertaining to minors, and proved under guidelines that may be set upwards by government. The amount that may be contributed in this account can't be more when compared to $2, 000 on a yearly basis, per inheritor. www.technoeducationwire.com
Each individual needs vodafone to survive we know of. Education is usually as important considering this just because education features people the results and skills a few might need. Education is extremely important to people of all ages plus possesses virtually no reduce. www.1steducationlink.com
In these types of paper This goal will be to look to the effect globalization is wearing education a brand new positive and also negative. The newspaper can evaluate just the best way globalization presents given educators a chance to expand the teaching together with the learning awareness. www.cybereducationnexus.com
It works that accomplishment on the web business enterprise solely is dependent upon internet marketing strategies, the more you're up to, the even more you acquire the substantial benefits. News marketing should be a powerful technique to promote your enterprise online. Using with this it is easy to approach large audience globally. www.newssigns.com
Soc

AnteriorPróximo

Voltar para HOT FORISTAS & APRESENTAÇÕES