POLLY - 2220-6135 / 3064-8524

TD's REALIZADOS COM AS TERAPEUTAS E MASSAGISTAS DO RJ

Mensagempor projetista2 » Sex Mai 09, 2014 3:57 pm

Pensei um uma massagem relaxante, cheia de segundas intensões, então estava com algumas terapeutas na mente, e realmente foi difícil a escolha, e antes da escolha final, a minha lista estavam somente aquelas que não rolava sexo, pois para mim, SEXO É NO PRIVÊ, e faz muito tempo que não acredito em Papai Noel

POLLY

highlights

Agendo para o final do dia, sou abordado pela loira, estilo "boazinha", estava portando um vestido Negro Matador, realmente ela complica muito para os desavisados.(rs), e aproveito para apresentar o físico, pernas grossas, bumbum em pézinho e tatuado, seios médios com aureolas grandes, largadinhos naturalmente ao vento [ parece não ser adepta a cultura do sutião [rs]]. Rosto bonito e transmitiu um certo cansado, acho que deve ter sido um dia agitado, todavia me atendeu com destreza e rolou de tudo um pouco, detalharei melhor:

Retornando ao mundo parlor.

Sou direcionado a ultima cabine, que tem acesso ao janelão da sala, regulamos o ar-condicionado, entrego um mimo (sempre faço isso no primeiro encontro, sou um tradicionalista), e vou para o meu banho, trocamos olhares rápidos, relances.

O banheiro tem uma banheira estilo colonial, pensei, o que faz uma banheira dessas em um prédio comercial, realmente muitas coisas não tem explicação, mas até pensei um dia convidá-la em tomar um banho comigo e ensaboar aquela linda bunda.

Abordagem sistêmica

A maca se posiciona ao centro e fico deitado, e ela foi se preparar, e apago, mas reparo a sua entrada, então resolvo fazer um questionamento:

Lembra de mim?

Ela responde:

- Sim, no mercado das flores, 14º andar - ASSUSTEI

SÉRIO, isto foi quando, em 2010, 2011, lembro muito bem de você, e não mudou em nada, continua uma graça, { e novamente questiono }, continua com o mesmo procedimento?

- Sim, por que ?; O que desejava fazer em especial ? [ Peço para que se aproxime da minha boca, e digo no ouvido dela: Uma vez eu li que você agarrou um "CARA" POR TRAZ É FEZ UMA MEGA MASTURBAÇÃO, - QUERO O MESMO.

Não deu outro, acendou a chama da paixa (rs), dela pela profissão é claro (rs), preparem:

link: http://www.espacoterapias.com.br/polly

Investimentos: 80,00 (1 hora) - complemento 20,00.

Flash massage

Ela começa nos pés, mas não faz uma refloxologia podal, e sim apenas uma abordagem inicial, contudo massageou bem as minhas pernas e quando se aproximou do lombar, UNDERGROUND NA VEIA, foi vários highlights, ela concentrava em massagear mesclando força com suavidade, com a tática de estar sempre provocando, então revezava ereções com relaxamento, e com pausas para conversas rápidas no momento que realimentava a sua mão de óleo, realmente ela tem experiência na atividade. No final, a tradicional provocação, e preparado para ouvir sobre a complementação (Terapeuta nua) e como dizem a tradição nesta velha e atual frase; "dinheiro na mão, calcinha no chão".

AO ME VIRAR, a vejo SEMI NUA, entretanto era para pouco tempo.(rs), estava virir, e comento a parte que pensava ter vivência de tudo com o meu corpo, MAS FIQUEI VIRIL TODO O ATENDIMENTO, tentei demonstrar um pouco de autocontrole (risos), mas nada, a A VARA estava INFLADA, até cheguei a ficar sem graça (o foda do primeiro encontro (rs), então desisti e novamente a chamei, para lançar novas informações ao seu ouvinho santo (rs).

- Polly, não estou controlando (esperando um retorno sem igual: a gatinha responde: Relaxa, (DEIXA ELE DURO O TEMPO TODO PRA MIM AMOR), s h o w.

Era UNDER para todo o lado, ela concentrou todas as passadas com esbarrões no saco, com paradas obrigatórias na pica, o levantava, abaixava, alisava a glande, e deu uma chupada, ou melhor ASPIRADAA, sensacional, e uma dessas SUGOU O SACÃO, que realmente estava pesado.

A massagem estava descompassada, flash´s, nas pernas, e apertos em meu peito, deslizes até o meu períoneo e ânus, queria que não acabá-se, sem fim, então ELA ME PEDE PARA ME LEVANTAR.

Massagem VERTICAL

Me acarra por trás e se esfregava pra caralho, passava a minha mão de polvo sobre ela, sentia a sua bunda dura, a trouxe para frente, e ela sempre me masturbando, chupo seus seios aleatóriamente e beijo de leve a sua boca, e novamente me deito e fizemos UM 69 NA MACA, legal, um BUCETAÇO, um FENDA LONGA, adelgada, com um clitoris de fácil acesso.

Novamente me levanto (ficando de pé), e sinto espasmos e a dilatação peniana, com a aproximação do saco (subida) a base do pênis, tornando uma coisa só, então ela começa a massagear meu ânus, e a punhetar com muito creme, e pausando na cabeça, desloco a cabeça, ela me direciona para próximo da maca, desejando que leita-se sobre ela, então me acarro com força nela e GOZO FORTE, bem urrante.

Me apoio com as duas mãos na maca, até reencontrar o equílibrio, e tento alongar a respiração, ela passa a mão e beija as minhas costas, e aponta do lado, e pergunta:

- Gostou ?

Demorei um pouco para responder, precisava reduzir um pouco o batimento (é foda ser velho, aproveitem juventude, depois pode ser tarde..(rs)), e respondi, sim, era isso safadinha.

Obrigado papai noel.

Abraços,

Msc

masterscience@ig.com.br
projetista2

Mensagempor cheiroso » Sex Mai 09, 2014 7:24 pm

Grande projetista2, o Rei das terapeutas e massagistas!! Rs.

Vai abaixo o link da Polly, irmão.

www.espacoterapias.com.br/polly
300 GAROTAS DE PROGRAMA. ESSA É MINHA VIDA, ESSA É MINHA SINA.
cheiroso

Re: POLLY - 2220-6135 / 3064-8524

Mensagempor ylq » Sáb Nov 18, 2017 5:41 am

nemy nike tn requin of the cheap ray ban battle, christian louboutin Chen oakley outlet Shuxiang ferragamo abdominal longchamp shot, iphone 4s cases was rolex replica seriously injured.He michael kors outlet online used the louboutins belt to oakley outlet online suppress nfl falcons the pandora rings wound, lying huaraches on bos jersey the cheap basketball shoes stretcher puma outlet store to continue nike.com Command of oakley black friday the ferragamo shoes fighting, babyliss and finally nike air max highlight the cheap michael kors tight encirclement.When cheap oakley sunglasses the katespade outlet troops nfl dolphins arrived burberry outlet online at cheap nike shoes the hilfiger county beats audio of zapatillas nike Sima ray bans Bridge, barbour women jackets met the coach factory outlet online Kuomintang baseball bats local security nike mercurial group of milwaukee bucks the interception rayban sunglasses of the critical moment, nba jerseys Chen lunette oakley pas cher Shuxiang ordered air max Wang nike.dk Guangdao roshe run rate louboutin outlet troops break ralph lauren out, and clothing websites their nfl bengals two rolex guards fake rolex left oakley sunglasses cheap the michael kors outlet online cover. fendi outlet online Deadly adidas superstar tie the ray ban zonnebril wound, gafas oakley resolutely reebok struggling to longchamp handbags stand oakley up, memphis grizzlies put the north face outlet a cheap eyeglasses machine ray ban sunglasses gun michael kors handbags and air max 95 the cheap oakley enemy michael kors fighting dsquared2 shoes .Wang Yuan michael kors v?skor Road led his kevin durant shoeskobe bryant shoes troops, nike free shoes Chen toronto raptors Shuxiang tommy hilfiger unfortunately nfl chargers captured the air jordans enemy caught a Red pandora Army lacoste polos commander, prada outlet happy was nike store mad. marc jacobs outlet Command barbour mens jackets of the thomas sabo uk county security coach outlet group giuseppe shoes a timberland shoes battalion montre pas cher commander softball bats He hermes outlet Xiang, ordered hogan shoes outlet to Chen Shu ed hardy clothing Xiang oakley sunglasses outlet carried lunette ray ban pas cher to a michaelkors.com cloth shop, michaelkors.com for his cheap jerseys doctor mcm outlet to nike air send beats by dre food burberry handbags in nike air max 2014 an long champ attempt cleveland cavaliers jerseys to dsquared2 jeans get occhiali oakley from the burberry sale mouth replica watches of oakley prescription Chen nfl ravens Shuxiang intelligence. Chen nfl 49ers Shuxiang face versace outlet the barbour mens jackets threat nfl colts of michael kors the michael kors bags enemy, air max Shaken, air jordan retro refused nike.se to soccer outlet online eat nfl bills hunger michael kors australia strike, adhere to polo ralph lauren outlet the struggle supra shoes .He san antonio spurs Xiang helpless, nike air force had levis outlet store to coach factory outlet online December 18, air jordan shoes 1934 asics dawn, Chen coach bags Shuxiang converse outlet carried salvatore ferragamo to nfl vikings the nfl browns county sac jerseys county, timberland homme To converse shoes the michael kors outlet online boss jerseys from china of burberry the coach outlet invitation. nike outlet 8 hollister o'clock juicy couture clothings in louboutin shoes the cheap jerseys morning, when timberland boots the nike.de line nfl steelers to nike huarache the county prada town coach factory online of nike outlet Shiba cheap jerseys town michael kors canada Shima polo ralph village nfl texans near ray ban outlet the village iphone 5 cases after coach purses the burberry outlet natural nfl jerseys village, prada sunglasses Chen hollister Shuxiang replica handbags by ralph lauren outlet online the indiana pacers enemy pandora bracelets is michael kors purses not nike roshe prepared, oakley sunglasses clenched shop coach factory teeth, endured salomon schuhe giant pain, red bottoms hand converse chucks from utah jazz the wound burberry bags outlet into ray ban black friday the abdomen, Dig north face pas cher out the nike outlet store intestines, ralph lauren polo make every effort, omega watches shouting, twisted ralph lauren intestines, hollister kids heroic burberry outlet online sacrifice timberland outlet .At year-old the north face 29. nike air max Practice vans shoes him north face outlet "for the Soviet flow new balance of designer handbags the mbt shoes outlet last marc jacobs handbags drop pistons jersey of blood," the nfl lions heroic armani clothing oath! "In this story ray ban sunglasses I nike air max clearly air max shoes feel In adidas neo the hollister clothing store Red tory burch shoes Army, hogan whether oakley ordinary cheap glasses soldiers jordan release dates or new balance officers, bcbg max azria have a birkenstock taschen deutschland never wholesale handbags change nike air force the burberry uk patriotism. watches Chen philipp plein clothes Shuxiang fred perry shoes for uhren the victory nike outlet of the Communist designer handbags Party, he coach outlet used longchamp taschen his replica watches own life louboutin in exchange cheap oakley for cheap michael kors the portland trail blazers safety of nike free 5.0 the houston rockets Red true religion Army, is a polo outlet online great man. The victory of bcbg dresses the hugo boss outlet Long vans outlet March coach outlet sale was michael kors outlet online sale of nfl cowboys great cheap true religion importance ralph lauren online to nfl rams the charlotte hornets jersey future development of pandora the giuseppe zanotti Communist nfl saints Party northface and the polo ralph lauren outlet online development polo ralph lauren of minnesota timberwolves China nike online as michael kors handbags a valentino shoes outlet whole. hermes birkin This ray ban sunglasses victory swarovski australia also new balance shoes won the ray ban hearts of rayban the soccer shoes Communist michael kors outlet Party kate spade and swarovski laid the foundation for nike air max the the north face Communist ralph lauren uk Party cheap oakley sunglasses to ray ban sunglasses outlet lead longchamp black friday China supra footwear in michael kors bags the north face jackets future. coach outlet In bottega veneta my true religion jeans women eyes, coach factory outlet online the air max 90 Long March birkenstock taschen outlet is nfl eagles a christian louboutin shoes great victory. philadelphia 76ers jersey The journey hilfiger outlet of changing louboutin the fate kanye west shoes of swarovski China jerseys from china has passed skechers womens shoes in nfl raiders people's coach outlet online comment for mcm handbags almost longchamp outlet a oakley sunglasses century. air jordan The barbour outlet Long jordan shoes March adidas sneakers is mcm backpack outlet a michael kors bags miracle nfl jaguars in mcm bags the dallas mavericks jersey history of chicago bulls human war, its plein outlet unique nfl titans charm vibram shoes is baseball jerseys like orlando magic a perfect myth, breaking ralph lauren uk the ralph lauren shirts times dre beats and borders, widely knicks jerseys spread in nfl giants the prada handbags world. polo ralph lauren Looking swarovski back when jimmy choo the polo ralph lauren outlet wind nop jerseys and dansko shoes rain nfl chiefs to juicy couture the ralph lauren road, pandora jewellery long journey, endless cheap jerseys hardships nfl seahawks and relojes especiales hardships, mcm bags the air max 2014 road nike max is instyler ionic styler not skechers serious jordans for sale obstacles. ferragamo outlet Frozen snow-capped womens hoodies mountains, nfl packers inaccessible celine handbags vast burberry grassland, canyon tommy hilfiger online shop rapids, ray ban there new balance are skechers Wujiang chi hair days of nfl patriots danger, nets jersey there barbour women jackets are reebok shoes bending fitflop Chishui, true religion outlet there nike roshe are free running big nfl redskins ferry fred perry ... tory burch sale ... coach factory outlet online plus hollister online shop deutschland Chiang nfl jets Kai-shek michael kors million oakley sunglasses outlet troops puma besieged, longchamp outlet a thomas sabo serious nike free shoes shortage of www.tommyhilfiger.nl food, nfl buccaneers each vans schuhe one is woolrich outlet online enough adidas shoes to polo ralph lauren make prada outlet people denver nuggets fear, despair ralph lauren factory store The coach factory outlet online Can burberry outlet online the bottega long adidas.se march fidget spinner of ralph lauren the los angeles clippers people, michael kors purses but tommy hilfiger use their ray ban wayfarer own ray ban outlet two feet, russell westbrook jersey long drive mont blanc pens until swarovski crystal more givenchy bags outlet than two adidas thousand, swarovski jewelry vertical and kobe bryant jersey horizontal shoes on sale eleven roche run provinces. They ralph lauren tracksuits bloody calvin klein Xiangjiang River, replica rolex Sidu Chishui, Qiao north face backpacks crossing the nike air Jinsha ralph lauren outlet River, roshes strong longchamp crossing coach outlet the free run Dadu hermes bags River, flying ralph lauren outlet Luding ecco women shoes Bridge, birkenstock outlet over abercrombie the oakley snow-capped gsw jerseys mountains, michael kors outlet online sale captured burberry online shop the converse mouth of michael kors the stone island store mouth nike free run ... nba jerseys ... chrome hearts jewelry twenty new balance store thousand five nike air max 2015 thousand nfl bears miles burberry handbags long ua stephen curry road, twenty replica watches thousand burberry handbags five adidas.de thousand nfl azcardinals blood nfl panthers and sweat rayban baptism. mizuno running shoes Where michael kors bags is salvatore ferragamo the ray ban sbocco place, where suns jerseys there pandora is beats by dre no flat iron penetration jerseys from china of the nba jerseys Red tommy hilfiger outlet stores Army asics gel soldiers nfl broncos do coach black friday not shed ray ban sunglasses blood? nike mercurial vapor Where did hollister co not kate spade outlet write the north face a moving song? versace shoes outlet Long north face March adidas shoes outlet declared jimmy choo shoes to michael kors purses the scarpe hogan world, mia jersey the cheap oakley sunglasses Red Army true religion jeans outlet is roshe run a nike huaraches hero washington wizards hero. michael kors bags They cheap true religion
ylq

Mensagempor kakakaoo » Qui Nov 23, 2017 6:36 am

the north face outlet
moncler sale
coach outlet online
louis vuitton handbags
hermes outlet
uggs clearance
moncler pas cher
michael kors uk
adidas outlet store
canada goose jackets
moncler outlet online
pandora charms outlet
coach outlet
uggs outlet
pandora charms outlet
cheap ugg boots
ugg sale
oakley sunglasses outlet
pandora jewelry outlet
canada goose jackets
ugg boots
michael kors outlet store
longchamp bags
ugg boots
kate spade outlet online
canada goose sale
polo ralph lauren outlet
ugg outlet store
canada goose coats
canada goose jackets
coach outlet store online
michael kors
cheap air jordans
coach outlet online
canada goose jackets uk
nike shoes
yeezy boost 350
coach outlet online
polo ralph lauren outlet online
adidas yeezy boost
ugg boots
pandora charms sale
moncler
adidas shoes
moncler coats
uggs outlet
uggs on sale
ralph lauren outlet online
coach factory outlet online
ugg boots sale
adidas nmd r1
ugg boots
burberry handbags
tory burch shoes
ugg boots
pandora charms sale clearance
canada goose sale
canada goose jackets
nike outlet store
moncler uk
canada goose outlet online
cheap uggs
coach factorty outlet online
uggs outlet
canada goose sale
canada goose coats
cheap nfl jerseys
ugg outlet
longchamp bags
canada goose outlet online
burberry outlet online
pandora charms
salvatore ferragamo outlet
air jordan retro
coach outlet online
kate spade outlet
mulberry
coach outlet online
gucci outlet online
ugg boots
cheap ugg boots
burberry outlet
canada goose jackets
coach outlet online
nike shoes
adidas nmd runner
red bottoms
ugg australia outlet
michael kors
ugg boots
ugg boots
ugg boots
canada goose
ugg outlet store
burberry handbags
nike sneakers
coach factory outlet
ray ban glasses
north face jackets
mulberry uk
christian louboutin shoes
ugg boots
moncler outlet online
polo ralph lauren outlet
air jordan shoes
moncler sale
coach outlet online
columbia sportswear outlet
uggs outlet
michael kors outlet clearance
uggs
canada goose outlet
uggs outlet
adidas superstars
kate spade outlet online
mbt
ugg outlet
ugg boots
yeezy boost 350
mlb jerseys
coach outlet online
canada goose
ray bans
north face outlet
nfl jerseys
burberry handbags
cheap jordans
pandora charms
michael kors outlet online
ugg boots
coach factory outlet
ralph lauren sale clearance uk
coach outlet online
ugg canada
louis vuitton factory outlet
pandora charms outlet
michael kors bags
louboutin shoes
adidas sneakers
ugg
nike sneakers
ray ban sunglasses outlet
caterpillar boots
polo ralph lauren
canada goose sale
uggs
ugg australia
gucci outlet
hermes bag
coach outlet online
nike outlet store online
michael kors
uggs on sale
birkin handbags
ralph lauren outlet
the north face jackets
moncler outlet online
coach outlet canada
ray ban sunglasses cheap
bottes ugg
uggs clearance
mlb jerseys
ralph lauren uk
ralph lauren
ralph lauren sale
ugg outlet online
coach outlet online
mbt
canada goose jackets
canada goose coats
nike outlet store
coach factory outlet
canada goose jackets
cheap jordan shoes
salvatore ferragamo shoes
kate spade outlet
cheap nfl jerseys wholesale
supreme clothing
ray bans
hermes bags
north face outlet
adidas nmd r1
canada goose jackets
michael kors outlet canada
ugg boots clearance
adidas nmd r1
kate spade outlet online
ugg canada
cheap oakley sunglasses
red bottom
ugg outlet
ralph lauren uk
cheap jordan shoes
air max shoes
uggs outlet
adidas yeezy shoes
ugg outlet store
pandora jewelry outlet
coach outlet online
oakley sunglasses outlet
cheap ray bans
adidas yeezy boost
ferragamo outlet
ralph lauren uk
moncler jackets
ugg boots clearance
coach outlet online
longchamp outlet
polo outlet online
pandora jewelry
canada goose coats
supreme uk
michael kors outlet
adidas store
adidas superstar shoes
ugg outlet
canada goose jackets
mlb jerseys whgolesale
polo ralph lauren outlet
pandora charms outlet
uggs outlet
pandora outlet
moncler outlet online
canada goose outlet store
air jordans
hermens
ugg outlet
canada goose outlet
michael kors
longchamps
adidas nmd runner
coach outlet canada
toms shoes
polo ralph lauren outlet
jordans
uggs outlet
hermes handbags
louis vuitton outlet online
cheap air jordans
pandora
cheap ugg boots
discount oakley sunglasses
cheap oakley sunglasses
coach outlet online
nike air max 2018
louis vuitton outlet
polo ralph lauren
yeezy shoes
ugg boots
mulberry outlet uk
cheap oakley sunglasses
fitflops sale clearance
harden vol 1
uggs outlet
adidas outlet store
the north face outlet
tory burch outlet online
coach outlet store
longchamp sale
burberry outlet online
fitflop sandals
canada goose coats
north face jackets
michael kors
yeezy shoes
coach outlet store
coach outlet online
adidas ultra boost
cheap jordans for sale
canada goose jackets
hermes bags
ralph lauren
moncler jackets
birkenstock shoes
fred perry shirts
michael kors outlet canada
canada goose jackets
yeezy shoes
ugg boots
cheap jordans free shipping
coach outlet online
ray ban sunglasses discount
moncler jacket
coach outlet online
longchamp outlet store
ugg outlet
air max
jerseys cheap
canada goose outlet
ugg boots
red bottom heels
coach outlet store online clearance
fred perry polo shirts
canada goose coats
moncler coats
canada goose outlet
timberland outlet
canada goose sale
ugg outlet online
pandora jewelry store
uggs outlet
canada goose parka
pandora uk
canada goose jacket
ugg boots
coach outlet store
supreme shirts
canada goose outlet
uggs clearance
uggs
uggs outlet
canada goose outlet
canada goose jackets
adidas outlet online
uggs outlet
ugg outlet
ugg boots
ugg boots women
cheap air jordans
ugg outlet
louis vuitton outlet store
nmd adidas
pandora jewelry
valentino
pandora uk
nike outlet online
louis vuitton outlet store
nfl jerseys
ugg outlet store
nike outlet
coach factory outlet
adidas outlet online
canada goose
coach outlet online
louboutin outlet
canada goose sale
canada goose jackets
ralph lauren sale
kate spade handbags
canada goose jackets
pandora charms
coach outlet online
mlb jerseys
coach factory outlet
uggs outlet online
coach purses
coach outlet online
north face sale
burberry outlet online
uggs outlet
ralph lauren sale
michael kors handbags
ralph lauren sale clearance uk
cheap jordan shoes
retro 11
polo ralph lauren outlet
ferragamo shoes
canada goose jackets
moncler uk
cheap nike shoes
timberland outlet store
ugg boots outlet
the north face outlet
tory burch outlet online
canada goose
kate spade handbags
coach handbags outlet
birkenstock outlet
uggs outlet
valentino outlet
canada goose jackets
canada goose jackets
longchamp bags
ugg outlet online
polo ralph lauren outlet
polo ralph lauren outlet
canada goose outlet
adidas yeezy boost 350
air max
nike outlet online
ugg outlet store
canada goose outlet
polo ralph lauren outlet
christian louboutin sale
coach factorty outlet online
ugg sale
ralph lauren
ugg boots outlet
cheap jordan shoes
coach outlet online
cheap ugg boots
moncler coats
canada goose jackets
ugg boots outlet
canada goose jackets
canada goose
canada goose jackets
yeezy boost 350
yeezy boost
mlb jerseys cheap
cheap jordan shoes
ray ban sunglasses discount
louboutin outlet
cheap ray ban sunglasses
moncler jackets
canada goose coats
uggs sale
mulberry handbags
canada goose outlet
pandora charms
canada goose jackets
171123yueqin
kakakaoo

Mensagempor Martial » Ter Nov 28, 2017 4:34 am

It's been well-documented that NBA elder statesman Richard Jefferson still has hops, and that old-age athleticism earned the Cavaliers an extra point Wednesday night against the Celtics.After Jefferson hauled in an New York Knicks Jerseys alley-oop from LeBron James right over Celtics guard Terry Rozier, Rozier fired back, literally. Rozier was immediately assessed a technical foul. This is the second time in his career that he has received a tech for throwing a ball at someone in frustration; he pelted the Hawks' Dennis Schroder Paul George Jerseys in Game 2 of the teams' first-round playoff series last year.
The Pistons just can't seem to get over the hump.That hump, of course, is the .500 mark. Detroit has been flirting with both that number and the No. 8 seed in the Eastern Conference since the calandar turned to Derrick Rose Jerseys 2017. Coach Stan Van Gundy has made a number of adjustments to the starting lineup during that time, but he may soon be ready to make his biggest change yet.Ish Smith, signed this offseason to back up Reggie Jackson, and fill in for Jackson while he recovered from offseason injuries, Boston Celtics Jerseys may find himself in the starting lineup soon.Van Gundy is toying with the idea of adding more passing to the starting unit and more scoring to the second unit. Smith is averaging five assists in just over 23 minutes per game this season.“We haven’t ruled out (anything). I don’t even Paul Millsap Jerseys know who will start (Saturday),” Van Gundy said, via the Detroit News. “We’ve got to get better energy off the start of the games. The last Philadelphia game was one of our better starts in each half. That’s got to get going — that’s not just him (Jackson).”Van Gundy is Custom NBA Jerseys displeased with Jackson and Andre Drummond's energy on the court.“Those are the two guys. (The energy) has got to go up,” Van Gundy said. “Andre picked up his energy the other night but that’s got to be on a consistent basis, and we need more energy out of Reggie.”Moving Smith Kevin Durant Jerseys to the starting lineup would allow Drummond to play a more comfortable back-to-the-basket style. Smith is good at finding open spaces in the defense, thus allowing big men an opportunity to set up on the block.Jackson is more of a slashing point guard who likes to score or dump the Kevin Durant Jerseys ball off as a last resort. He would give the second unit a spark, while Smith would allow guys like Tobias Harris, Marcus Morris and Kentavious Caldwell-Pope get more shots.The Pistons (29-32) are currently eighth in the conference, holding down the final playoff spot by just one game over the James Harden Jerseys Heat.
Brandon Jennings wanted to play for a playoff-contending team instead of the dismal Knicks this season and found his match in the red-hot Wizards, who announced the move Wednesday. "Brandon gives us playmaking ability and experience at the guard position while adding another scoring option as well," Wizards president Kyrie Irving Jerseys Ernie Grunfeld said in a statement. "His presence, along with the recent acquisition of Bojan Bogdanovic and the continued progression of Ian Mahinmi, will help our team as we continue our push towards the playoffs."Jennings was linked to the Hornets following his release Monday, but instead finds himself in the Ben Simmons Jerseys thick of the Eastern Conference layoff race with Washington, which made moves the past week to fill its needs on its second unit. The addition of Jennings along with Bojan Bogdanovic gives the Wizards enough fire power to challenge the Celtics and Raptors — which lost All-Star point guard Kyle Devin Booker Jerseys Lowry likely for the regular season — in the Eastern Conference. With a stellar 24-8 home record and the great play of All-Star John Wall, it's not inconceivable to see the Wizards take over the Celtics for the No. 2 seed in the conference and give the injury-riddled Cavs a Chris Paul Jerseys run for their money in the playoffs. Jennings will have a similar role with the Wizards as he did with the Knicks, where he averaged 8.6 points per game despite issues with the triangle offense.
The Knicks plan to waive Brandon Jennings, according to multiple reports. The point guard, who Cleveland Cavaliers Jerseys was averaging 8.6 points this season, asked to be released by the team, according to ESPN. The reason he asked for a release is because he hopes to play for a playoff-contending team instead of the 24-35 Knicks.According to The Vertical, New York plans to sign Chasson Randle to replace De Aaron Fox Jerseys Jennings. Randle was recently waived by the 76ers as a result of the team's trade with Dallas.Jennings was once a promising player in Milwaukee, averaging over 19 points during the 2011-12 season. Recently, however, he's been bounced around a few teams, and eventually spent some time in the Development League.He DeMarcus Cousins Jerseys still has some flashes of great play, scoring 32 in a December game for New York. He probably won't go anywhere as a starter, but he can Nerlens Noel Jerseys be a solid backup guard for a team looking to add depth in a postseason run.
Isaiah Thomas is doing something this season that we’ve never seen before. With an average of 10.5 points per fourth quarter, he’s on pace to surpass Kobe Bryant (9.5), LeBron James (9.1) and Tracy McGrady (8.6) for the highest fourth-quarter scoring since the NBA began tracking the stat in 1996. He’s also set to end the season as the first player Dwyane Wade Jerseys in 20 years to average double digit scoring in a quarter, which is an incredible feat considering Thomas fell to the final pick of the 2011 NBA Draft due to concerns about how his height would translate to the pros.Thomas has been incredibly efficient in fourth quarters, too. By shooting Kemba Walker Jerseys 48.7 percent from the field, 40.8 percent from the perimeter and 91.1 percent from the free throw line, his true shooting percentage in the final 12 minutes of games (67.3 percent) is better than Rudy Gobert (66.9), DeAndre Jordan (66.3) and Kevin Durant (65.1) on the season. Plus, while his Philadelphia 76ers Jerseys defense has been a major concern, Thomas has been a net positive overall for the Celtics in crunch time.
Kevin Durant's hometown return to the nation's capital was short-lived.Less than two minutes into Tuesday night's game against the Wizards, the Warriors star hobbled off the court, favoring his left knee, Klay Thompson Jerseys after teammate Zaza Pachulia tumbled backward into Durant on a rebound attempt in the first quarter.Golden State tweeted Durant hyperextended the knee he would undergo an MRI to determine the extent of the damage. He did not return to the 112-108 loss, heading instead to nearby George Washington Univesity Hospital San Antonio Spurs Jerseys for the exam, The Undefeated reported.. Warriors coach Steve Kerr said an update on Durant's condition will come Wednesday."We'll wait and see," he told reporters.Durant was able to walk around under his own power and tried jogging gingerly toward the Warriors bench. He stayed on the court for another offensive Joel Embiid Jerseys possession before the team called a timeout and Durant met with the trainers and headed to the locker room.Durant exited with zero points, ending his streak of 562 regular-season games with at least 10 points.The former NBA MVP is averaging 25.8 points, eighth-best in the league, with 8.4 rebounds and Markelle Fultz Jerseys 4.9 assists in his first season with the Warriors, after spurning the Thunder, Wizards and other suitors around the league to join forces with the back-to-back Western Conference champions. A Washington, D.C., native, Durant, 28, stirred the pot earlier this week ahead of his anticipated homecoming, telling the Washington Post Chicago Bulls Jerseys he "really just didn’t want to play at home" as a reason why he didn't consider the Wizards in free agency.
BOSTON — Deron Williams was in the left corner when he took a crossing pass from LeBron James, double covered near the top of the key. Williams was all Golden State Warriors Jerseys alone and lined up a 3-point shot that would have put Cleveland ahead in the final seconds at TD Garden. Williams has made 44.4 percent of his 3s from the corner this year.“I thought it was good,” Williams said. “Felt good. Looked good.”It wasn’t. The ball caromed off the rim Gordon Hayward Jerseys and backboard, and the Cavs lost.Still, the fact that, in his Cleveland debut, James and the Cavs were comfortable having Williams take the last shot is indicative of how the team plans to use their new point guard going forward. Williams can be part of this team’s closing lineup, an NBA Jerseys added ballhandler to go with Kyrie Irving. He will be called upon to take big shots. He played 24 minutes on Wednesday, which is about the amount of run he can expect with the Cavs.For Williams, probably the most important aspect of his next few months with the Cavs is Oklahoma City Thunder Jerseys the ability to show, at age 32 and after a career packed with promising successes and puzzling disappointment, that he’s not done yet.“I think this is an opportunity to show that I can still contribute to a winning team,” Williams said. “I don’t doubt myself that I can still play Jimmy Butler Jerseys ... Here, there is the possibility of winning a championship. Competing, night in and night out. That was the most important thing.”Williams was not bad this season in Dallas, averaging 13.1 points and 6.9 assists. His shooting was not great (43.0 percent from the field and 34.8 percent from the Stephen Curry Jerseys 3-point line), but he had a 40.1 assist percentage, his highest in five years. He is a poor finisher at the rim, which drags down his shooting numbers, but he is an excellent midrange shooter, making 47.0 percent of his 2-pointers from beyond 16 feet, according to basketball-reference.com.
Derrick Rose Carmelo Anthony Jerseys has been playing better lately, but he's still not happy in the Knicks' offense.The triangle is Knicks president Phil Jackson's revolutionary scheme that transcended the sport and helped him coach 11 championship teams. Rose still isn't feeling it.Rose, who will be a free agent at the end of the season, Warriors Jerseys has scored at least 13 points in his last eight games, while averaging 17.6 points and 4.4 assist per game this season. Yet, the point guard has been critical of the triangle offense, mainly because he can't shoot. Though his stance hasn't changed much, he is learning to accept the Minnesota Timberwolves Jerseys offense he plays in while trying to make the best of it.“S--t, do I have a choice? Do I have a choice?” Rose said, via New York Daily News, when asked if he’s warming up to the triangle. “I just want to win games. Winning takes care of every category 2017 NBA Draft Jerseys for an athlete.”Three-point shooting has never been Rose's strong suit. Even when he was a top prep star, at Simeon in Chicago, and fans were flocking to watch him. The triangle offense exposes that weakness.“I could shoot them (3-pointers) now, I just don’t want to,” he said. “I don’t have Frank Ntilikina Jerseys time to be dealing with the critics that come with all that. So I’d rather be efficient than just try things.“Yeah, I shoot them in practice. But in the game, you just got to be efficient. That’s what I’m trying to do now. K.Y.P — Know Your Personnel. And right Kawhi Leonard Jerseys now, the way I’m being effective is with midrange.”There's nothing wrong with a mid-range game, there's also nothing wrong with gaining comfort from beyond the arc. In this day-and-age, point guards have to be able to knock down open 3-point shots. It is simply a prerequisite for a running an Kristaps Porzingis Jerseys offense.“He shoots them pretty well in practice. Sometimes he just needs to make sure to get the arc on them to give them a better chance of going in. If he can do that, that’s where I think the real pressure from point guards in this league come,” coach Jeff Cheap NBA Jerseys Hornacek said. “Derrick can get to the basket at will. So they play behind and clog the lane. If he can knock down those 3s, what’s a team going to do? Then it makes him more effective.“He knows with his speed and his quickness, he can get to the basket. Marcus Smart Jerseys And that’s where he’s really good. So he kind of relies on that. But there’s no reason he can’t mix it up a little bit and get a couple more of those in.”
Martial

Voltar para TERAPEUTAS & MASSAGISTAS - TD